آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»لوازم»برقی و گازی»نصب کولرگازی در کرج
نصب کولرگازی در کرج-pic1

نصب کولرگازی در کرج

کرج بوران یکی از با سابقه ترین و معتبرین مراکز فروش ، نصب ، شارژ و راه اندازی کولر گازی ، پکیج دیواری ، اسپیلیت و چیلرهای صنعتی در استان البرز می باشد. کرج بوران با داشتن مجرب ترین و کارآزموده ترین کادر فنی خود آماده ارائه سرویس در زمینه کلیه سیستمهای سرمایشی و گرمایشی مانند کولر گازی و پکیج به همشهریان عزیز در شهرستان کرج می باشد.
اگر در زمینه نصب ، فروش ، تعمیرات و شارژ کولر گازی ، پکیج، اسپیلیت و چیلرهای صنعتی خود در استان البرز و شهرستان کرج نیاز به سرویس دهی داشتید کافی است که گوشی تلفن را بردارید و با تیم کرج بوران تماس بگیرید، تیم سرمایشی ، گرمایشی کرج بوران در سریعترین زمان درکنار شما خواهد بود و کلیه سرویس های لازم در زمینه کولر های گازی و پکیج و کلیه سیستم های سرمایشی و گرمایشی را به شما عزیزان ارائه خواهد داد.
مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت را در زمینه فروش ، تعمیرات و نصب کولر گازی ، اسپیلیت ، پکیج و دیگر سیستم های سرمایشی و گرمایشی را از تیم کرج بوران بخواهید.

فروش کولر گازی در کرج ، فروش پکیج در کرج ، فروش اسپیلیت در کرج و به طور کلی نصب ، فروش ، تعمیرات و شارژ کولر گازی و پکیج و اسپیلیت در کرج تخصص ماست.


آگهی دهنده: کرج بوران
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان البرز - کرج - برقی و گازی در کرج
آدرس: کرج - عظیمیه - خیابان پامچال جنوبی - نبش خیابان تیمسار شمس
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۰/۲۹
بازدید: 2303 بار
ایمیل: